Nowości kosmetyczne

Kochani,

Ubiegły tydzień mogę rzec, że był na "wariackich papierach". Nie mogłam wręcz złapać zakrętu po powrocie do pracy. Muszę na nowo się przestawić i zacząć mocno organizować, bo wakacje nieźle mnie rozleniwiły...

Na miłe rozpoczęcie tygodnia chciałabym pokazać Wam kilka nowości kosmetycznych.

Rozpocznę od dwóch produktów marki Fitomed.

Pierwszym z nich jest żel ziołowy do mycia twarzy "Mydlnica Lekarska".


Drugim natomiast nawilżające serum antytrądzikowe "Uczep trójlistny".


Jak możecie zauważyć zmieniam moją pielęgnację, bo cera ostatnio całkiem poszła na inne tory...


O dynamicznie nawilżającym serum dla skóry wrażliwej od Vichy pisałam już TUTAJ.

Jestem z niego ogromnie zadowolona, dlatego ponownie znalazł się w moich nowościach ;)


Na koniec sympatyczna paczuszka od kolorówka.com.
Jest to specjalistyczny sklep z półproduktami do kosmetyki kolorowej i pielęgnacyjnej. 
A oto zawartość moich półproduktów...


A jakie perełki znalazły się u Was?

Szczęśliwej niedzieli ;)

Kasia

Komentarze

  1. Serum na trądzik mnie zaciekawiło. Ostatnio z moją cerą też mam problemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę, że Fitomed zmieniło szatę graficzną na bardziej przyjemną. Pamiętam, jak parę lat temu używałam ich kosmetyki i zawsze raził mnie ten design. Co tam ciekawego masz z kolorówki? Dobrze widzę, że to zestaw do wykonywania świec? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kremik z tej serii od Vichy i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum z Vichy pewnie kiedyś kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To serum Fitomed bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza Vichy wszystko mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz