Box kosmetyczny od Naturaorganika.pl

Kochani,

To niedzielne popołudnie spędzam z gorącą herbatą w dłoni, otulającym mnie zapachem świecy i piękną przesyłką, którą otrzymałam od Naturaorganika.pl

Jestem tak zauroczona tą przesyłką, że postanowiłam Wam ją tutaj pokazać ;)

Otwierając pudełeczko moim oczom ukazał się taki widok ;) Wszystko zachowane w naturalnym i ekologicznym designie ;) 

A co znajdowało się w środku??

ECOLAB kula kąpielowa - Jojoba & żurawina




ORGANIC SHOP - Piana do kąpieli JAGODOWA 500ml





oraz mnóstwo próbek i próbeczek  ;)



Bardzo rozczuliły mnie też dodatki podkładka - która już znalazła swoje miejsce i ekologiczne sezamki z nasionami konopi ;)


Na koniec zapraszam Was do sklepu Naturaorganika.pl, gdzie możecie skorzystać z kodu rabatowego, który udostępniam Wam poniżej ;)


Życzę Wam szczęśliwego wieczoru, a ja dalej rozkoszuję się zawartością przesyłki i zabieram zaraz swoje nowe umilacze do kąpieli ;)

Kasia

Komentarze

  1. Ciekawy box Kasiu:) Obyś była zadowolona z produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość jest cudowna ;) Musiałaś być bardzo szczęśliwa po odpakowaniu przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemna zawartość, uwielbiam takie umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zawartość :) miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość. Przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój box jeszcze nie wskoczył na bloga :) z "przecieków" wiem, że za jakiś czas pojawią się kolejne nowości Go Cranberry na stronie sklepu. Najfajniej jest przetestować produkty, których nie ma jeszcze w ofercie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz